18 Kasım 2007 Pazar

kısaltma-1

y.ö.b.b.d.b.

3 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

y.ö.b.b.d.b.

yıllar önce bende bir diyarbakırlı bilo'ydum.

yıllar önce bizim buradaydı dolma bahçeleri.

yıllar önce.. bla bla! dağılın bakiyim!

yetimhane öncesi ben bir doktorun beslemesiymişim.

yasaklanmadan önce bizler burada dolaşırdık babamla :s

yılların öküzü bizim buğra duygu'ya bayılmış

yerel ölçüler bankacılık bilimine dayanan bastonlardır dsmıofaşmdsa

yoğurdu öfürerek, birayı beleş.. dayağı bilemem.

yedimden önce ben bir dolap beygiriydim.

bla bla bla ehua. eğlendim lan :s

doRy dedi ki...

ya bayılıyorum kısaltmalara.
hatta sırf kısaltmalarımdan oluşan bir blog hayal etmiştim ama çok anlamsız olucak diye vazgeçtim.

Canselmo dedi ki...

AShshjskahfjhahdfjk Cem yardırmış daaldım a.k. :D
Hatta az önce ben de bi' açılım uydurmaya çalıştım ama aklıma bi bok gelmedi lan. Kolay gözüküyo ama zormuş meğersem..

Yemem öyle bardaktan boşalmış deniz börülcesi.. Öeeh..

Yarın öğrenci belgesi başvurusnda da bulunacağım. Oha mantıklı oldu lan :D Zorlama oldu ama, oldu yani..